Thursday, January 06, 2011

Terinspire

ako ter"inspire" okay dengan morning chat bersama ngan kengkawan lab ako.. heheh sambil mencicah roti 4 segi ngan neslo paket (milo 3 in 1 + old ton white kopi!)... ahh maka ako telah melawat beberapa blog blogger femes!! harus weh.. femes siut ngan number of follower yg cecah 5 figure... blink blink~~!! hekhek.. maka ako pn terasa nk pendown la kononnya... ceyttt !!

Penah kt FB ako, ako post ahhh suda dpt hadiah tahun baru.. (late awal muharam..heheheh bru la gak tu)... a macbook pro.. waakakak malu siut... nk guna pn
ndak reti... i ni rabun IT skit.. tp sgt la suka n perlu ada benda2 gadget2 nih..
sbb cam rasa hensem ako akan hilang stengah klau ako tak ber gadget... gaya harus penting!!!! nk canang muka lawa tk mampu.. canang accessories pn jadi la~~~
ahhh benda alah ni di post directly ke Centre ako... DHL la..

Time sampai tu..mak aihhhhh ako kecoh satu lab... my baby was here!!!! ngeh... maka wat la aksi2 geng babun yg tak tentu hala..

Eh.. ingat senang ker nk guna lappy yg berOS totally different dari windows... first few weeks tu cam ako bertambah stress sbb ako tak reti guna.. tak senonoh.. ako pn p la pinjam buku2 All About MAC and bagai.. baca idak? of coz tak... hekhek..

Till now masih blum dinamakan lagi c koleksi baru ako nih... hmmm cam nk bg nama Mek ja... tp c kurang nyengat ja..

Pastu nasib la kazen ako yg super celik dalam segala benda yg dia sentuh telah mengajar beberapa tricks konon magic.. berjaya juga la dpt claps yoyo dari sekalian kawan... so skrang ako dh semakin ok ngan lappy br nih.. n I'm lovin it~

p/s: ako dh berjaya force diriku sendiri tuk tulis 2 artikel n ngehhh dah hantar kot ke Dewan Kosmik... hoping to hear good news from them.. klau accepted.. lega la sat poket ako tuk 2 bulan... aihhh~~~

6 comments:

farhani said...

weh macek...macbook beli ka orang kasi weh...gila besh...

Unknown said...

aku dah agak dah!! aku dah agak masa kau tulis dekat FB!!

x aci!! x aci!!

kau tahu, aku nampak gambar je air mata aku rasa nak meleleh keluar.. Pergh!! ada member aku pakai apple!! hahahaha..

hahahaha.. kau kasi pendirian aku goyah!! hohoho..

tapi dengar cerita sekarang MAC makin senang pakai compared to say 5 years ago..

damn!! aku mau satu!!
*tunggu gaji. heheh..

Red Chopsticks said...

fani - harus beli sendiri.. loan ngan bapa ako..wahhh tahun ni kena mula bayar..stress~~~

Ja a- wahahahah nnt bli aah guna educational package dkt web dia.. ko cal ja dia..wat suara confident ko nih student.. then apa lagi.. haruss aah berbaloi n agak senang la gak tuk digunakan.. after dah tau skit kn. hehehe.. plg penting.. ko akan rasa gagah sbb ada dia.. wakakakak.. gelak guling2

Unknown said...

hahaha.. itu harus!!! aku perlukan satu..

btw, kau yakin ke dia percaya aku ni student lagi? buatnya dia cek dekat mana2 nanti kantoi aku dah grad.. heheh..

x pe.. menabung sikit2.. pon boleh..

Red Chopsticks said...

ako yakin jer.. suara ko masih belum tahap serius org middle age lagi.. heheheh.... ko kena yakin aah time wat call tu.. klau ko teragak2 abis aah.. dia akan tanya.. are u a student.. ckp jer yes.. bg ja sgala data usm lama ko tu... slamat me"ranjau".. (menipu dalam istilah the northerners)

Unknown said...

nanti aku akan pertimbangkan ranjau ini.

hahaha. ni buat aku semangat nih!!!