Thursday, January 06, 2011

@_@

Nk kata ako poyo pn silalah!!! like i care... kecuali ako akan mencebik muka tunjuk gigi ku yg lintang pukang ja la... ako berpost lagi buat kali kedua nya utk hari ini.. heheheh... tahap hot-hot chicken shit yg tahap plg tak leh blah....

dapat dah.. nama tuk lappy ako.. im going to call it Mox!! its a nick name me n my bestie called each other during our secondary school.. tu in short for gemuks... (2 2 pn underweight ja)... tanpa sebab yg munasabah pn we called each other that name.. kira tribute la to our 12 years friendship... babe!! u rock!!!

Ahhhh tetiba org sua kecoh "they are in the magazine".. of coz la ako tak cukup glam nk be in fashion or lifestyle mag... but.. my article was in the Dewan Kosmik!!! hoyeayyy first time yo!!! so doest hurt for me to gebang skit kan... (though my 2 other lab mates dah sgt otai tuk published few dah kan...)

Weh.. tershort cut lak nama bapa den.. there's a Tan behind yer...
Ota dua org yg agak hebat menghasilkan karya-karya ilmiah.. hehehe

4 comments:

Unknown said...

wah!!!
dah berjaya terbitkan artikel!!

Tahniah Tahniah!!

*kalau diorang tinggalkan sebahagian nama aku, aku marah2 gak.. heheh..

Red Chopsticks said...

ngeheheh..ko pn boley je wat cmtu..submit jer final year project ko tu..ko olah skit bg ayat santai..aa ja a..nama ko agak sopan n kenapa ko guna nama exotic? Ja a?

Unknown said...

hahah.. sape la nak baca FYP aku tu.. bosan nak mampos.. lain la macam dadah dalam rambut ke, ok gak..

kalau aku tulis artikel, aku pakai nama penuh aku la.. hisy..

tapi kalau artikel tu dari blog, mungkin aku biarkan ja a.. hehehe..

*hipokrit seketika.

Red Chopsticks said...

heheheh... harus aah... penat2 ada nama penuh yg panjang..perlu ler ditaip penuh tuk benda rasmi... klau benda tak rasmi... cam kurang santai lak klau guna nama penuh.. ~_~