Wednesday, January 12, 2011

Novel-novel-novel

Ako ingin mengalu-alukan kedatangan ako ke dunia Novel!! welcome welcome...

Tadi ako lepak Popular... sambil melewati rak SPM (bahan tuition la..apa lagi).. ako singgah la kt rak novel... to the left.. to the left.. to the right.. to the right... yg ako nampak...

1. Cinta
2. Rindu
3. Kasih
4. Sayang

dan sewaktu dengannya....

why leh??? abis suda vocab dalam BM kah??? Kenapa? hanya ayat2 cintun ini sajakah dapat menarik perhatian si pembaca? tetiba terasa sgt square... bukan patutnya bulatkah?? Hmmm
ako apa lagi.. setiap tajuk gerli-gerli yg ako rasa tak masuk bulu telinga ako, jeling-jeling ja lah...

Tetiba nmpk satu buku: Jet Jonah by Ika Madera.. hmmm cam best... tapi tak dak lak 20% discount... ishhh .. memandangkn bday ako nk dekat... ako masukkan buku ini dalam wish list yer~~ ^0^


p/s: Wish list itu utk individual present ja ya... group !!! tak termasuk.. hekhekhek...

5 comments:

Unknown said...

sebab yang sama aku tak baca buku novel berbahasa Melayu. aku ni x de la reader-holic sangat, tapi selama ni menabung aku tak pernah nak baca novel2 jiwang Melayu

last buku yang aku baca adalah christine stephen king. tu pon dah setahun dua lalu. kalau nak bca buku bm yg ok, ak banyak cari dekat sendiketsoljah sol-jah. buku diorang genre lain sikit. x de la jiwang karat.

husni said...

rahmah moktar tulis novel !!

Red Chopsticks said...

sendiketsoljah!! i know!! kwn ako penah hadir diaorg nya road show.. siap ada bacaan puisi dan sajak lagi.. abis seni.. agak terlalu seni gak tuk ako... kata-kata diaorg..perghhhh level tinggi gilos... hehehe.. tp yg kenan ngan lawak tu.. sgt lah lawak...

husni - rahmah moktar?ghost hunter??

Unknown said...

baharu. aku x layan diorang punya sastera komplikated tu. tapi aku layan lawak dia. hahah. kadang2 sengal betul. selalunya memang best. heheh.

fievelski said...

sebab itu aku lebih memilih sastera seberang ketimbang karya sastera negara sendiri.