wahhh suma masih di mood raya gitu..same la..paling lega adalah..ako leh makan ngan senang hati walaupun dgn kecewanya tak dak rumah yg menyajikan laksa pada ku..how sad..on 2 day of syawal, balik lah kampungku yang nun dekat kuala kurau..sapa yang tringin nak merasa buka tingkap nmpk sawah padi tu sila-sila lah wat homestay kat rumah terbiar tok ako..leh la feel cerita mak lampir skit.. spider man byk beraksi n praktis kt dinding n zinc rumah..geng-geng semut bermacam warna lak bina markas n kubu menanti arahan bertindak..
akceli..kazen2 ako banyak yg otai gila dalam bidang fotografi nih...time they were around, haram ako simpan camie diam2 dalam keta..pergghhh lense diaorg ja..ako pandang siru ja dari jauh...tp ako pn ngok gak.. patutnya g la berguru..ako cm takot tetiba ditanya pasal soalan teknikal..mampos demam tak tou jawap..hehehe..tetiba tu pn nak malu..mana tak nya..dah ako jadi permenant tukang basuh pinggan..tangan cam nenek tua dah.. nmpak ja their cars crossed titi yg hampir reban tuh..trus senyap2 ako bw camie g on action..kecak sana cni..ako pn tekan la nak view..SIALAN!! ako lupa letak memory card in..sial sial sial..ako dpt few shots budak2 tgh terjun parit ngan tali air..batakkk!!!..then dgn bebalnya ako balik..last2 ako main kt rumah ja.. peringatan: sila letakkan memory card xtra dlm beg just in case hgpa pn cuai spertiku..

menanti saat nak makan kambing bakar!! nyam nyam

adikku yg lebih itam disebelah

inilah dia..dia kena dialih sentiasa..baru masak isinya..kata paksu ku..

ni part of 27kg ikan yg dibeli dari kuala muda..did i mentioned that ako join d club tuk process ikan2 ni..heheheh..

ni jd mainan ako lak..time tu ako sj tgh lap camie kt dpn pintu..then ako suruh kazen ako lari..penat dia beraksi tuk 1 chup-a-chop..hehehe..imej bayang2 berhantu tidak susah tuk dihasilkan kalau dpt tuning yg betul..mula2 tgk cuak gak..sbb time tu senja..

ni larian pertama dia

ni time dia tgh main buaian..dpt byg semata-mata..

ni crime scene yg ako guna

rumah tok ako msh guna tingkap kayu..spider web penuh kt ctu..

mak ako penah mimpi pasal batu pengiling ni bila dia bw balik anak lesung dia..last2 antar balik

oohh mesin yg jd pojaan hatiku..walaupun dh tak leh perah dh..jadi la..

sayur keladi sebesen fresh baru dicabut..ako tak turun padang..mak ako ckp nnt tgn miang gila..rasa bersalah lak sbb dia gatal2 tgn dia tuk wat asam pedas keladi tuk ako..mama muakkkss lap u..

budak paling mereng..dia ska kata kt ako "ee manina ada cherawat.."kuang jar..

bygkan..klau anda kena buat business malam2 dkt hotel ini..gelap gelita..

ini sisa2 yg jd tiang/adang rumah kot..

penghuni baru rumah tu..gedik gila ska menyondoi kt ako..

mereka berdua adalah kembar..